lördag 19 mars 2011

18e mars...dagen då fb slocknade.....

Överlevt första dagen....
Nyfiken...undrar...Vad har alla för sig?  Finns det kanske någon som saknar mig?  Men jag får ju inte gå in och kolla..haha!!!  Fasiken vad jag VILL!!!  haha...neej is i magen o chilla... Några få vänner har varit söta och skickat meddelanden på min gmail...Åhh vad jag uppskattar!!!  jag älskar  er!! kraam!  Ni gör mig så glad!!

Tänkt hela dagen i statusuppdateringar..vill skynda, skriva...och kommer på...fan!! jag får ju inte!!!  har ju inte fb längre....lite sorg idag, vemod...men ändå bra! :)  Har smarriga saker att berätta!!!   Har precis kollat filmen "the Social network"  på video så  grymt bra...haha!!!  såklart dagen till ära!! Första dagen utan fb...såklart valde jag filmen om fb...hehe....The Social Network...så jädrans grrrym!! Älskade den!!! älskar den!! Om du inte sett, kolla!!  o ska sova snart...men jag lovar....ska berätta allt...;)  nästan..;)  allt!!! :) 


Och jag ska skriva om hur vi älskar bli utnyttjade även när vi vet det är fel...hur gott det känns att få goa kommentarer även när vi vet de inte är sanna och vårt enorma bekräftelsebehov och kärleksbehov...Sweet dreams tonite...http://www.youtube.com/watch?v=qeMFqkcPYcg Who am I to disagree , Everybodys looking for something....some of them want to use you, some of them want to get used by you, some of the want to abuse you, some of them want to be abused ...Mmmmmm...Mmmmore of that tommmmmorow..... under tiden...

På heders och samvete
eders, Eleonor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar