lördag 19 mars 2011

Väskan e packad o klar i Kashmir finns min karl...;)

Någon dag innan jag gick ur fb så fick jag en ny vän...Sunil från Kashmir, Indien...
Efter 15 minuter kallade han mig darling och jag var välkommen till hans hem i Kashmir där han bor med sin mor och far och två syskon....
24 år är han!!  Intelligent!!  Kollat hans bilder och han ser helt ok ut!!  Och han studerar till Ingenjör....Jag har tydligt talat om för honom att jag är 43 år och kunde vara hans mor... men det verkar inte bekymra Sunil alls..;)
Nu har han min gmail så han skickar både godmorgon o godkväll hälsning till mig..hyfsat beteende tycker jag med tanke på den korta tid vi känt varandra...

Så! Om allt skiter sig här, vet ni vart jag finns......väskan e packad o klar...I Kashmir finns min karl! ;) 

3 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  2. Jag kommer o hälsar på dig! Han kanske har nån kompis? :-))

    SvaraRadera