måndag 28 mars 2011

"En lat jävels guide till MVG i alla ämnen"

Verkar som min entuiasm för att studera har smittat av sig på dottern!! :) Idag kom Erika (15 år) nämligen hem med boken "En lat jävels guide till MVG i alla ämnen"
Jag har aldrig sett henne sluka en bok så snabbt!  Spännande diskussioner och högläsning  hade vi! :)  Nu vill hon satsa precis som mor sin!!  Det är kul!! :)

Londonleveransen kom in idag, sent omsider så nu tillbringar jag kvällen i min studio och plåtar!!  Allt är riggat och klart, blixtrarna på, kameran igång.   Nu är det bara att köra!!

Vi ses lite senare, lägger upp lite bilder!! :)

Kram och fin kväll!! 

2 kommentarer:

  1. Inspiration och energi funkar i alla lägen tror jag det. Klokt det.Främst piggar man upp sig själv och därmed andra också på kuppen.

    /V

    SvaraRadera
  2. Jepp hon har blivit supermotiverad!! Verkar som boken hjälpt massor!! Hon pluggar hela kvällarna. Jag är superstolt och glad. Hon hade inlämningsuppgift idrott som hon skrivit på i tre dagar...alltifrån vad man ska tänka på, ha med sig när man orienterar, åker skridskor ..etc...och så fick hon lägga upp en hel friluftsdag! Megabra vart det!! Mamma e stolt! :)

    SvaraRadera