onsdag 30 mars 2011

Just idag känns det bra!

Idag kändes det bra!! :)  Nyhetsbrevet jag fick ut i går verkar har gjort susen för telefonen gick varm både hos Peter och mig hela dagen.  Vi har levererat ut varor, kunderna verkar älska maxi klänningarna vi köpt in!!  Så just idag har vi hopp och tro om framtiden!! :)  Och just idag har jag ingen lust att ge upp mitt företag!  Tvärtom!  Vill vårda och ta hand om min "baby" (företaget) nu, vill få det här skeppet att flyta, få skeppet att ändra kurs.....Ser en framtid......

Har kollat på ca 1500 jobb....och börjar inse hur dåligt betalt man får nu förtiden när man jobbar åt någon annan..  Jag tror att jag levt i en fantasi värld ;)  så tror bästa är att lägga ner all kraft på mitt kära företag och jag tänker  sitta kvar som VD!!! :)

Men ska ändock träffa en vägledare vid Stockholms Universitet nästa tisdag....undrar varför jag vill ha utbildning så mycket?   ....tror nästan det är en "prestige" grej i mitt fall...;)  Så ja!! Jag är beredd att kämpa om det får mig att må bättre i slutändan..;)

Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag förs framåt av kraftiga vindar
Just idag är jag stark
Just idag mår jag bra
Jag har tron på mig själv på min sida

Jag har väntat så länge på just den här dan
Och det är skönt att den äntligen kommer
Väntat så länge på just denna dag
Den ger lust när den kommer


Kram på er och superfin kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar