torsdag 31 mars 2011

Nu e jag taggad!!

Nu e jag taggad!!  Alltså på riktigt taggad och motiverad!! :)

Ska fasiken ligga i hårdträning för att klara av den här hinderbanan!!  Min kompis "V" har banrekord...:)  Vet inte vad banrekordet för kvinnor är men nu blir det löpning, situps och armhävningar varje dag ett tag.... haha!! Supertaggad är jag!! :) 



Fy fan så kul!! Behöver 2 månader tror jag komma i form..:)
Taggad!!


Cause I'm a


  

Fighter!!

Haha!! Jag ska blogga och visa bilder från mina träningsresultat så ni får se!! :)


4 kommentarer:

  1. Lycka till med träningen! Men jag kan lova att du får aldrig med mig ut på en hinderbana. Om inte hindren är i tröskelstorlek förstås.

    Kramis

    SvaraRadera
  2. Grejen att komma runt handlar om smartness. Klättra fort upp på hindren typ parktour. Jogga lugnt emellan hinder för att hämta andan lite så. Sedan full anspänning för explosivitet. Hinder eller gropen samma sak. Hinderbanan är öppen från kl.06.00 till 22.00. Övrig tid måste man anmäla sig hos vakten. En kadett. Korrekt tilltal är då Löjtnant. Ca 30% är kvinnor nu. Samma hövlighet gäller alla.
    /V

    SvaraRadera
  3. Glömde att säga basfakta: 500 hundra situps och 500 armhävningar sammanräknat i veckan. 50 st knäböjningar varje dag. Bara kroppsvikt då. Löpning 3x20 minuter i veckan. Och då menar jag fullt spring tills lungorna brister typ. Efterbränningen häller på ett dygn efteråt att reparera. Kroppen hamnar i chocktillstånd och undrar vad galningen hittar på nästa gång så förbereder sig för alla eventualiter.

    SvaraRadera
  4. Hehe Inger!! Tack!:)
    Valle!! Tusen tack för din peppning! :)
    Men 500 situps och 500 armhävningar känns liite aningen distant just nu ;) Jag är lite rädd att fastna i "bunkern" och inte lyckas komma upp..haha!!Oki, vet vad som gäller nu!! :) Jag e faktiskt riktigt peppad! Tack coachen!! :)

    SvaraRadera