söndag 20 mars 2011

Grattis på födelsedagen!

Hoppas ni haft en skön söndag!

Jag kom på idag att jag säkert missat någons födelsedag!! Det är ju en av sakerna som är så bra med fb som alltid påminner mig om sånt..:)  Så om jag missat någons födelsedag idag, här kommer ett stort GRATTIS!! :)

Vet iallafall att Kim har namsdag!! Grattis Kim! :)  Nu är nog inte Kim inne och läser min blogg, men ändå..;)

Och så har jag nynnat på den här gamla tragiska sången från 79 med Mörbyligan, Ensamma Sussie och "Happy Birthday till mig"

Annars försöker jag mest få ordning på mitt liv...En av andledningarna jag gick ur fb...måste tänka efter hur, vad jag vill göra resten av livet....Har ju sisådär 25 år till att jobba så kanske lika bra hitta på något bra!! :)  

Winnerbäck, jag får liksom ingen ordning på mitt liv..... Men jo!! Nu ska jag få någon slags ordning..;)  Tänker så det knakar vänder in och ut på alla möjligheter...Livet ligger ju liksom framför och jag "brukar" va bra hitta på saker..



Kram och underbar kväll!!!  Vi hörs imorgon!!  Kan ni va så säkra på!
Puss!!!

2 kommentarer:

  1. Jag har så dålig koll på namnsdagar, bra att du påminde mig om Kim.

    Jag håller tummarna för att det ska ordna sig med jobb. Klart att det gör!!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Kul Kim hälsade tillbaka!!!
    Tack för att du håller tummarna!! :) Det ska ordna sig...bara det att jag är lite kräsen nu för tiden..;) Man är liksom inte 20 längre..Vill kunna vakna med ett skutt ur sängen och leende på läpparna varje morgon! :) Kraam!!!
    Imorgon ska jag skriva om Re-invention, hade jag tänkt ;)) Kram bästaste vännen min!! Så glad du kom in i mitt liv och vs verca!

    SvaraRadera