söndag 27 mars 2011

I got friends in low places!! :)

Idag har jag glömt bort att blogga.  Nu är det mitt i natten... Jag har mest suttit och kollat utbildningar och sökt in till sju program på högskola/Universitet.  Allt är ganska så klockrent för mig....men ändå..varför söker jag det jag söker?

För några år sedan så kunde vi tex tillbringa lördagarna här

På Radnor Hunt!  Vi hade VIP båset tack vare min svärfar Dr. Coleman (som bodde granne med Radnor Hunt, blev en hel del efterfester hos svärfar på den tiden) , där satt vi i solen med societets eliten , sippade på champagne , åt jordgubbar och spelade på hästarna... Najs ;) Kan man  ju tycka!  Så kunde man kolla Philadelphia tidningen society pictures, alltså mingelbilderna efteråt..hehe....


Jag (i vinrött) på Radnor Hunt med svägerska Lisa, hennes fiance Brian och kompis Michael! :)





                                        Radnor Hunt, Malvern, PA

Men det bästa av allt var ju ändå hur vi dagen efter på söndagen åkte hem till "Uncle Allan" !! Bästa vännen på jordklotet!!  Han kunde köra 150 mil i natten för en vän, gick tyvärr bort förra året i leverskador....Levde sista åren i Key West, FL  ...  Han hyrde ut rum i sitt hus åt killar som precis kommit ur fängelset..... Så på söndagen kunde man sitta med en drink och snacka med Bob som mördat någon eller med Johnny som stulit och langat knark..... Ja, rediga konversationer blev det!! :))  Så kan säga att söndagarna hos "Uncle Allan"  var mycket mer givande än all champagne o jordgubbar med societets eliten på Radnor Hunt!! ;)))    Hittar ingen bild på kära Uncle Allan ikväll så lägger upp den här låten istället... I got friends in low places!! :) 

                               
                                 My "Uncle Allan" I love you and I miss you! You had the biggest heart of them all!!  You even came all the way to "Europe" to visit me in Sweden!!  love!! :)

Kram och puss på er!!!

2 kommentarer:

  1. Ska filma mig eller dottern gör det på mig för att illustrera bästa sätt över hindren. Man bör kämpa ner sig mot tre minuter. 20 sekunder på det ok.Uppvärmning innan det. Räckhäv ca 10 styck bra det.Magen på plankan och några dips därefter. Spelar ingen roll hur många det blir eller inen alls då. tyrkan sätts på prov och bra det om muskelfibrerna vibrerer.

    SvaraRadera
  2. Jaaa!!! Gör det snälla!! Vill se! :)

    SvaraRadera